carroshemlagat.blogg.se

Hemlagat har alltid varit en passion i mitt liv, jag avstår gärna fabrikat av olika slag. Jag tycker det är viktigt att mina barn får god hemlagad mat, redan från start. Själv bestämde jag mig efter påsken 2014 för att ta bort en stor del snabba kolhydrater från min kost. Hur jag kombinerar min egen kost och maten för mina två barn och min sambo, det kan ni läsa om här i min blogg.

Zeta ekologisk pasta

Kategori: Allmänt

Förra helgen var jag på Loppi bloggevent vårpepp. Efter eventet gick jag hem med en verkligt sprängfylld goodiebag. Bland allt annat fanns där en gåva från Zeta.  
 
 
Det var en riktigt fin tidning från Zeta, med spännande recept, fina bilder som gav stor inspiration och en massa tips och trix om hur man lyckas med t.ex. risotto.
 
Också såklart en hel förpackning ekologisk pasta. Jag gillar ju ekologiskt väldigt mycket, så det föll mig väl i smaken. Jag har provat denna pasta tidigare, då jag köpt den själv. Det är god pasta! Zeta har ju ofta lite speciella former på sin pasta, och det gäller även den ekologiska. De är formade så att de blandar sig på ett särskilt sätt i pastasås eller kanske en god marinad. Dessutom är de ju väldigt vackra att ha i maten. 
 
Du kan läsa mer på facebook; zeta.nu eller instagram; @zeta.nu
 
Kommentera inlägget här: