carroshemlagat.blogg.se

Hemlagat har alltid varit en passion i mitt liv, jag avstår gärna fabrikat av olika slag. Jag tycker det är viktigt att mina barn får god hemlagad mat, redan från start. Själv bestämde jag mig efter påsken 2014 för att ta bort en stor del snabba kolhydrater från min kost. Hur jag kombinerar min egen kost och maten för mina två barn och min sambo, det kan ni läsa om här i min blogg.

Loppi/Loppishopping

Kategori: Allmänt

Loppi är ett fantastiskt företag, som på flera sätt riktar sig till föräldrar, kvinnor och bloggare. De tillhandahåller en rad olika tjänster riktade till olika målgrupper.
Är du hyfsat flitig användare av instagram skulle jag varmt rekommendera att du följer dem på @loppisverige. Där lägger de upp tävlingar, roliga bilder, inspirerande tips och mycket mycket mer. 
 
loppi_2013.
 
Är du inte så haj på instagram kan du ju alltid lägga till www.loppi.se på dina favoritsidor. Där finns massor av bloggar, av både kända profiler och okändisar. Det finns allt inom mode, skönhet, familjeliv, mat och bakning.
De har också fullt av roliga tävlingar, konsumenttester och annat trevligt och intressant.
 
Använder du facebook ska du naturligtvis också följa loppi.se, och är du bloggare, eller bara bor i stockholm och är intresserad av att gå på events så kan du även kolla in loppi event.
 
Det nyaste från loppi är loppishopping. Det fungerar ungefär som ett ICA-kort, fast för internetshopping. Vad man gör är att man går in på deras hemsida, loggar in, väljer vilken internetbutik man vill handla på, klickar sig vidare till den butiken via loppishopping, och handlar precis som vanligt.
Skilnaden från "precis som vanligt" är att man får poäng för varje krona man handlar för, som man sedan kan byta ut mot värdebevis, och alltså handla mer! 
 
Såhär fungerar det:
 

Räknexempel

Du köper en jacka värd 1000 kr på Ellos som ger 7 procent i återbäring
När vi bekräftat ditt köp får du tillbaka 70 kr (7% av 1000 kr) vilket hos oss översätts till 70 poäng
Du kan nu använda dina 70 poäng till att plocka ut ett presentkort hos någon av våra partners
 
Loppishopping är anslutet till 120 butiker, bland dem finns Ellos, Zalando, Nelly, Lagerhaus, Apotekhjärtat, Lekmer.com, Apollo och Önskefoto. Som ni kanske förstår kan det gå ganska fort att samla ihop en slant extra att handla för, oavsett om man shoppar resor, kläder, inredning eller leksaker. 
 
Helt klart värt att använda med andra ord! 
 
Kommentera inlägget här: