carroshemlagat.blogg.se

Hemlagat har alltid varit en passion i mitt liv, jag avstår gärna fabrikat av olika slag. Jag tycker det är viktigt att mina barn får god hemlagad mat, redan från start. Själv bestämde jag mig efter påsken 2014 för att ta bort en stor del snabba kolhydrater från min kost. Hur jag kombinerar min egen kost och maten för mina två barn och min sambo, det kan ni läsa om här i min blogg.

I fredags var det en backe...

Kategori:

Så härligt med långhelg. Vi har spenderat större delen av helgen på att fixa vår trädgård. 
45 säckar jord, och 12 pallkragar... Och en jäkla massa jobb. 

I fredags när vi började var det bara en backe med jord. 
 

Nu är 7 av 10 lådor på plats och redo att plantera i.


När allt är klart blir det gångar av stenplattor mellan raderna. Det blir nog bra :) 
Nu ska jag ut och peta ner de första fröerna.

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2015-05-03 | 19:52:05

    Vad fint det ser ut att bli 😊 mvh Emely

    Svar: tack så mycket. jag tror det kommer bli bra när det ät klart :)
    Carro

  • Anonym säger:
    2015-05-03 | 22:25:00

    Smart idé! Få man se en bild när allt är klar? :)

    Svar: självklart kommer fler bilder under våren och sommaren :)
    Carro

Kommentera inlägget här: