carroshemlagat.blogg.se

Hemlagat har alltid varit en passion i mitt liv, jag avstår gärna fabrikat av olika slag. Jag tycker det är viktigt att mina barn får god hemlagad mat, redan från start. Själv bestämde jag mig efter påsken 2014 för att ta bort en stor del snabba kolhydrater från min kost. Hur jag kombinerar min egen kost och maten för mina två barn och min sambo, det kan ni läsa om här i min blogg.

Sallad?

Kategori: grönsiar

Jag lyckades plantera ut allt som skulle ut i stora hinkar idag. 


Jag vet inte riktigt vart jag ska ställa dem, så de får stå vid kanten av uteplatsen tills efter midsommar, eftersom vi ska ha en del gäster här då. 

I hinkarna har jag planterat ut djungelgurka, som redan blommar, 2 sorter melon, majs, gurka och 2 sorter tomat. Med andra ord, det mesta man behöver till en god sallad och lite till ;)
Kommentera inlägget här: